Wednesday, May 18, 2011

HE knows what is the best..

sekarang ni aku tengah break dari rutin keja aku..biasanya dalam setahun 6 bulan aku akan sangat bz n 6 bulan lagi macam agak2 free..so ni kira penggal pertama la free dari kesibukan keja..normally pagi2 masuk opis aku akan jenguk blog2 orang..aku ni silent reader..suka baca blog org...tapi lately ni aku kerap masuk blog mommy to be..mungkin sebab aku dapat rasa apa yg depa rasa...aku pun mengharap untuk menjadi mommy dalam tempoh terdekat..tapi mungkin bukan rezeki aku lagi..aku yakin DIA lebih tahu apa yang terbaik untuk aku dan ari..

sapa yang x mengharap utk jadi mommy...aku rasa tiap impian pompuan yang berkawen kot nk jadi mommy..masa awal2 dulu aku akan frust tiap kali period..mmg aku down sangat masa tu..tapi ari slalu cakap ngn aku..Allah tahu apa yg terbaik utk kita..dia yakinkan aku untuk positif..alhamdulillah..skang aku da redha dengan semua tu..aku yakin..sampai masa aku akan bergelar mommy..insyaallah...

last weekend genap setahun usia perkahwinan aku n ari..alhamdulillah..macam x percaya ja da setahun..sat sangat ja rasa..macam2 yang da berlaku n macam2 yang da kami tempuhi bersama..nanti la aku buat entry pasal cita kawen n 1st anniversary...

No comments:

Post a Comment